Den 3. udfordring fra den 1. marts til 31. marts er: "Tab X kg på en måned"

Normalt tager det 21 dage at ændre en vane:-)

Brug denne tråd til at komme med bemærkninger, information omkring hvordan det går fremad.

Sådan ser resten af året ud:

• Morgenmad hver dag i en måned, Januar
  • Gå 30-60 minutter hver dag i en måned, Februar
  • Tabe X antal kg. på en måned, Marts
  • Ingen sukker i en måned, April
  • Ros til minimum 2 personer hver dag i en måned, Maj
  • Ingen hvede i en måned, Juni
  • Meditation hver dag i en måned, Juli
  • Sove 7-8 timer hver nat i en måned, August
  • Løbe 60 km på en måned, September
  • Ingen alkohol i en måned, Oktober
  • Fysisk træning hver dag i en måned, November
  • Lave mindst 2 ting du aldrig har gjort før, December

Views: 83

Reply to This

Replies to This Discussion

For at komme i mål med marts måned udfordring, vil jeg prøve at ændre følgende:

• Spise et større morgenmåltid og gøre frokost og aftensmad mindre.
  • Samtidligt vil jeg optimere min egen træning i denne periode, således at korrekt kost og mere motion skulle være nok til at tabe mig.

Mit første mål var 4kg, altså 1kg om ugen, men jeg presser citronen lidt og hæver indsatsen til 5kg i marts måned....

Hvem er med på denne udfordring?
Husk du sætter dine mål....

Jeg er med på udfordringen og går efter et vægttab på 4 kilo.
Da mit arbejdspres for tiden er stort er det ikke realistisk, at jeg kan øge træningsmængden væsentligt, men jeg vil forsøge at træne mere intensivt i peroden og sørge for at få den rette kost.
Missede totalt februar måneds udfordring, men vil forsøge at gå så meget som muligt i marts måned istedet - dette har tidligere givet gode resultater både vægtmæssigt, men det giver også et frirum til at lade tankerne flyde frit.

Citat Søren Kierkegaard:
Jeg går mig hver dag det daglige velbefindende til og går fra enhver sygdom. jeg har gået mig mine bedste tanker til, og jeg kender ingen tanke så tung at man ikke kan gå fra den...

Michael Iversen said:

• Samtidligt vil jeg optimere min egen træning i denne periode, således at korrekt kost og mere motion skulle være nok til at tabe mig.

Mit første mål var 4kg, altså 1kg om ugen, men jeg presser citronen lidt og hæver indsatsen til 5kg i marts måned....

Hej Tony

Vi er ikke de eneste....Flere har meldt tilbage på mobilen og mail:-)

\Michael

Tony H. B. Hansen said:

Jeg er med på udfordringen og går efter et vægttab på 4 kilo.
Da mit arbejdspres for tiden er stort er det ikke realistisk, at jeg kan øge træningsmængden væsentligt, men jeg vil forsøge at træne mere intensivt i peroden og sørge for at få den rette kost.
Missede totalt februar måneds udfordring, men vil forsøge at gå så meget som muligt i marts måned istedet - dette har tidligere givet gode resultater både vægtmæssigt, men det giver også et frirum til at lade tankerne flyde frit.

Citat Søren Kierkegaard:
Jeg går mig hver dag det daglige velbefindende til og går fra enhver sygdom. jeg har gået mig mine bedste tanker til, og jeg kender ingen tanke så tung at man ikke kan gå fra den...

Michael Iversen said:

Målet er 1250 gram om ugen......Den første uge er i mål:-)

En af mine venner har lavet denne guide til at slanke sig.

Du kan læse hans indlæg her: http://www.skepticisme.dk/2012/02/sadan-taber-du-sig-uden-fjollede....

Du kan hente guiden her: Slanke guide

hej Warriors

jeg er også med på årets udfordringer

januars og febuars fortsætter jeg bare, da det alligevel falder mig naturligt.

marts måneds udfordring, var jeg lidt skeptisk ved, men da jeg her d.20 vejede mig måtte jeg smile ved resultatet hidtil, kg 92,4 altså et større vægttab end mit mål. (96 til 93)

nu er måneden ikke gået endnu, og jeg fortsætter "bare" som planlagt, både fordi jeg trives ved det og fordi jeg er blevet lidt spændt på, hvad det kan førre til.

vh. Frank

Hej Frank

Det er sgu sejt gået...

Bliver spændende at se hvor du lander på vægttabet.

Jeg kæmper med denne måneds udfordring, men forventer da at komme i mål:-)

\Michael

frank skovgaard holme said:

hej Warriors

jeg er også med på årets udfordringer

januars og febuars fortsætter jeg bare, da det alligevel falder mig naturligt.

marts måneds udfordring, var jeg lidt skeptisk ved, men da jeg her d.20 vejede mig måtte jeg smile ved resultatet hidtil, kg 92,4 altså et større vægttab end mit mål. (96 til 93)

nu er måneden ikke gået endnu, og jeg fortsætter "bare" som planlagt, både fordi jeg trives ved det og fordi jeg er blevet lidt spændt på, hvad det kan førre til.

vh. Frank

Jeg nåede ikke i mål med denne opgave, men tager målet med til næste måned, som er ingen sukker.

Så næste måned er der to mål fra min side:-)

Reply to Discussion

RSS

Taekwondo Viden

BudoWarrior App

Podcast

Listen to Stitcher

Video access

Free iBook

© 2014   Created by Michael Iversen.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Find us on Google+